Gästbloggare Alicia Sjöström | Återhämtning




Wake up happy!
Sovrummet är en av mina favoritplatser. Det är där jag återhämtar mig både fysiskt och psykiskt. Det är som bäst antigen tidig morgon eller sen kväll. När allt är sådär stilla och tyst. Tidiga mornar med en kopp te, ett tomt papper och penna är det bästa sätt att slappna av på. Speciellt nu när ljuset kommit tillbaka.

Dom tre måstena för att ett sovrum ska vara trivsamt är enligt mig att det måste vara mysigt, harmoniskt och inbjudande till kreativitet. Eftersom jag har en svart vägg blir intrycket lätt väldigt hårt. Men det är enkelt att mjuka upp med tunna härliga naturmaterial i naturtoner. Granits nya bäddset i varmgrått är en ny favorit!


En vägg målad med griffeltavelfärg ger dig massa möjligheter och är lätt att förvandla utan större insats än att använda vatten och krita.

Tack finaste Alicia för att du ville gästblogga här på Hitta hem!
Har du följt bloggen under en tid kanske du kommer ihåg Alicia som kom till oss för att göra sin praktik när hon gick en stylistutbildning? Alicia var den bästa praktikant man kan önska sig och gjorde bland annat det här inlägget. Nu jobbar hon som stylistassistent hos Pella Hedeby och för andra duktiga stylister. Vi ser fram emot fler inlägg från den här kommande stjärnan.

Fotograf&Stylist: Alicia Sjöström


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar